آخرین بروز رسانی: ۰۳:۱۱:۱۷ - چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳
امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
كدخبر: 190 تاريخ : 7 سپتامبر 2015 - 23:53 چاپ این مطلب

رئیس فدراسیون هاکی: اراک یکی از ۳ قطب هاکی کشور است

رئیس فدراسیون هاکی می‎گوید: حیف است که لرستان در لیگ برتر هاکی تیم نداشته باشد.


رئیس فدراسیون هاکی: اراک یکی از ۳ قطب هاکی کشور است

به گزارش عصر مرکزی بهرام شفیع که برای حضور در مجمع انتخابات هیأت هاکی لرستان به خرم‎آباد آمده، در دیدار با استاندار لرستان اظهار کرد: چندین ملی‎پوش جوان لرستانی دارای تحصیلات خوبی هستند که مشکل اشتغال دارند و خواهشم این است که در خصوص اشتغال آنها را کمک کنید.

وی در ادامه بیان کرد: الان خیلی از رشته‎ها خانه تخصصی دارند و با اینکه لرستان قطب برتر هاکی کشور است اما از داشتن خانه تخصصی محروم است.

شفیع یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان لرستان سالنی را در اختیار چند هیأت از جمله هاکی گذاشته ولی این رشته‎ی نیازمند سالنی است که کامل در اختیار هاکی باشد.

رئیس فدراسیون هاکی با اظهار رضایت از پیشرفت هاکی در ایران تصریح کرد: امسال در پیکارهای جام جهانی چهارم شدیم که افتخار بسیار بزرگی برای ماست و در آسیا هم حرف اول را می‎زنیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظر توانمندی لرستان، نقده و اراک پایگاه‎های اصلی ما هستند و بیشتر هاکی‎بازهای لرستانی سابقه حضور در تیم ملی را دارند.

شفیع تأکید کرد: لرستان ظرفیت‎ بالایی در هاکی دارد و حیف است که این استان در لیگ برتر تیم نداشته باشد. قول می‎دهم لرستان با بازیکن‎های بومی در لیگ برتر بانوان و آقایان قهرمان شود ولی برای حضور در لیگ به کمک مسئولان نیاز دارند./ ایسنا


  •