آخرین بروز رسانی: ۰۱:۵۸:۵۳ - پنج شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲
امروز: پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 March 28
كدخبر: 415 تاريخ : 20 سپتامبر 2015 - 21:41 چاپ این مطلب

تصویب ۱۶۷ میلیارد تسهیلات برای شرکت کمباین سازی اراک

با پیگیری های زمانی قمی استاندار مرکزی درجهت حل مشکلات شرکت کمباین سازی، تخصیص ۱۶۷ میلیارد ریال وام از سوی بانک کشاورزی به این شرکت محقق شد.


تصویب ۱۶۷ میلیارد تسهیلات برای شرکت کمباین سازی اراک

به گزارش عصر مرکزی زمانی قمی استاندار مرکزی اظهار کرد: یکی از علت های عدم اجرای به موقع قرارداد وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی مبنی بر پرداخت وام به کمباین سازی، عدم سپرده اولیه شرکت کمباین در بانک کشاورزی بوده که با پیگیری های استان، مقرر شد که این وام بدون سپرده اولیه که به میزان ده درصد از مبلغ وام می باشد، به شرکت کمباین سازی پرداخت شود.

استناندار مرکزی با اشاره به نشستی که با وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل بانک کشاورزی در تهران داشت، گفت: قرارداد سه جانبه میان وزارت جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی و کمباین سازی مبنی بر معرفی کشاورزان از سوی جهاد به بانک کشاورزی برای دریافت وام به منظور خرید ۶۲۵ دستگاه کمباین بوده که این اعتبار برای اعطای وام به تمامی بانک های کشاورزی سراسر کشور تخصیص داده شده است اما یکی از دلایل عدم استقبال کشاورزان و دستگاه داران به نرخ بهره بالای وام باز می گردد که این موضوع باید مورد پیگیری قرار گرفته و حل شود.

زمانی قمی در بخش دیگری از سخنان خود به مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی یارانه دولت به کمباین سازی اشاره کرد و گفت: دولت موظف شده است که این مبلغ را در ازای بهره وام ۱۶ میلیارد تومانی کمباین به بانک کشاورزی پرداخت کند که بعد از آن و به محض انعقاد قرارداد وام، این پول به حساب بانک به عنوان قسمتی از سود وام کمباین، واریز خواهد شد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: ما به دنبال تهیه زیرساخت ها برای شروع به کار کمباین هستیم و طبق گفتگویی که با آستان قدس رضوی داشتیم، مقرر شده تا خط تولید شرکت کمباین سازی آغاز به کار کند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر مجموعه دولت در استان و کشور به جدیت وضعیت واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل را پیگیری می کند و با برگزاری جلسات متعدد در استان و کشور بدنبال حل مشکلات این واحدها که در پی سیاستهای اقتصادی غلط دولت های گذشته و همچنین تبعات ناشی از تحریم ها بوجود آمده است، می باشد./ استانداری مرکزی

  • سلام من کارگر کمباین سازیم تو رو خدا هر چه سریع تر مشکلات این شرکت رو حل کنید. زندگی من مشکل بزرگی پیدا کرده


  •