- عصر مرکزی - http://asrmarkazi.ir -

گفتگوی اختصاصی رئیس مجمع نمایندگان استان با عصرمرکزی درخصوص تغییر مدیرکل استاندارد استان/ مقدسی: اکثریت نمایندگان از عملکرد خانم سها رضایت داشتند

سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در گفتگوی اختصاصی با عصرمرکزی:
?در چند ماه گذشته خانم پیروزبخت به دلایلی که مورد قبول استاندار و اکثر نمایندگان استان نبود، به دنبال جایگزین برای خانم سها بودند. ۶ نفر از نمایندگان استان در نامه ای به رییس سازمان استاندارد رضایت کامل خود را از عملکرد مثبت و تلاش های خانم سها اعلام کردند. حتی بنده شخصا در دفتر خانم پیروزبخت حضور یافتم و این اعلام رضایت مسئولین و صنعتگران استان را به ایشان اطلاع دادم. ما به همراه استاندار در این چند ماه اخیر بارها مانع برکناری ایشان شدیم.
?در این فاصله دیگر نمایندگان موافق عملکرد ایشان هم به صورت تلفنی، حضوری و پیامکی رضایت خود را از تلاش های خانم سها به رییس سازمان استاندارد اعلام کردند. براساس آیین نامه مربوطه، انتخاب مدیران استانی توسط مسئولین کشوری صرفا باید با هماهنگی استاندار صورت پذیرد ولی در چند سال گذشته مسئولین کشوری عرفا از نظرات نمایندگان نیز در  این خصوص بهره می برند. ورود ما به ماجرای برکناری به دلیل این بود که خانم سها یک بانوی پرتلاش، تحصیل کرده، نمونه استانی و اصیل هستند و در دوران فعالیتشان هم عملکردشان مورد رضایت بود. خانم پیروزبخت متاسفانه فشار زیادی به آقای استاندار آوردند که در مصاحبه عصر مرکزی با آقای آقازاده هم بخشی از این فشارها تشریح شده است. ما از این بی توجهی سازمان استاندارد به نظرات مدیران استان بسیار گله مندیم.