آخرین بروز رسانی: ۰۱:۵۸:۵۳ - پنج شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲
امروز: پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - 2024 March 28
كدخبر: 1601 تاريخ : 20 جولای 2016 - 20:24 چاپ این مطلب

فرماندار اراک هشدار داد: رواج مصرف مخدر شیشه در آرایشگاه‌های زنانه اراک برای لاغری/ با این امر مقابله خواهیم کرد

فرماندار اراک در اماکن عمومی بانوان مانند آرایشگاه‌ها شاهد رواج مصرف مخدر شیشه در راستای لاغری بوده‌ایم و درحال پی‌گیری برای مقابله با این امر هستیم.


فرماندار اراک هشدار داد: رواج مصرف مخدر شیشه در آرایشگاه‌های زنانه اراک برای لاغری/ با این امر مقابله خواهیم کرد

 

به گزارش عصر مرکزی ب نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین بختیاری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به برگزاری جلسات شورای هماهنگی شهرستان اراک اظهار داشت: تاکنون سه جلسه برگزار شده و در طول این جلسات ۲۱ مصوبه به ثبت رسیده که در تلاشیم در تمام حوزه‌های پیشگیری، آموزشی و دیگر حوزه‌ها اجرایی شوند.

وی افزود: با درنظر داشتن جمعیت شهرستان اراک نسبت به کل استان می‌توان گفت بیش از ۵۷ درصد آسیب‌های اجتماعی و به دنبال آن آسیب‌های اعتیاد را در این شهر داشته‌ایم.

فرماندار اراک تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای اجرائی شدن ۲۳ طرح عملیاتی که بخشی از مصوبات تعیین شده بوده، همکاری خوبی داشته ‌و در مدت زمان انجام این ۲۳ عملیات در حدود ۲۶۱ کیلوگرم موادمخدر کشف شده که نسبت به سه‌ماهه ابتدایی سال گذشته کاهش ۲۸ درصدی داشته‌ایم.

بختیاری ادامه داد: در سه ماه ابتدایی امسال تعداد ۸۱۱ نفر دستگیر شده‌اند که در قیاس با سال گذشته که تعداد ۶۷۱ مجرم دستگیر شده‌اند شاهد افزایش ۲۱ درصدی در این زمینه بوده‌ایم‌ و در مجموع تعداد یک هزار و ۸۵۰ ‌معتاد به مراکز درمانی و مراقبتی فرستاده شده‌اند.

وی با اشاره به بحث بازدید از کمپ‌ها گفت: درحال ساماندهی کمپ‌های غیررسمی هستیم و اگرشاهد فعالیت خوب یک کمپ غیر‌رسمی باشیم مجوز یک ساله فعالیت آن کمپ صادر می‌شود.

وی افزود: در اماکن عمومی بانوان مانند آرایشگاه‌ها شاهد رواج مصرف مخدر شیشه در راستای لاغری بوده‌ایم و درحال پی‌گیری برای مقابله با این امر هستیم که باید خاطرنشان کنیم که عوارض مصرف شیشه ۱۰۰۰ برابر مضرتر است.

فرماندار اراک عنوان کرد: درتعدادی از باشگاه‌های ورزشی بعضی از مشتقات مخدر در راستای افزایش نیرو و حجم‌دهی عضلات استفاده می‌شود که به طور جد پیگیر این معضل هستیم، همچنین بسیاری از بیماری‌های کبدی از استفاده این مواد غیرمجاز نشات می‌گیرد.


  •