آخرین بروز رسانی: ۰۳:۱۱:۱۷ - چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳
امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
كدخبر: 1583 تاريخ : 19 جولای 2016 - 19:25 چاپ این مطلب

عبدی: با وجود پیشنهادم از تیم زیر ۲۳ ساله های تراکتورسازی تبریز، اولویت اول من ماندن در اراک است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: تا ۵ سال آینده نسل جدیدی به فوتبال اراک تزریق می‌شود که توانایی های خیلی بالایی خواهند داشت.


عبدی: با وجود پیشنهادم از تیم زیر ۲۳ ساله های تراکتورسازی تبریز، اولویت اول من ماندن در اراک است

 

به گزارش عصر مرکزی به نقل از ایسنا مرکزی، سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک با حضور در این خبرگزاری در خصوص وضعیت تیم فوتبال شهرداری اراک بیان کرد: بعد از اینکه در فصل گذشته مسئولیت را بر عهده گرفتم از سه ماه قبل از مسابقات تمرینات را شروع کردیم و با جذب بازیکن در پست‌های مورد نیاز شاکله اصلی تیم را بستیم، در نهایت با برگزاری چند اردو و مسابقه تدارکاتی با آمادگی کامل پا به مسابقات گذاشتیم.

حسین عبدی افزود: بدلیل اینکه تاریخ بازی‌ها تغییراتی داشت در دو سه هفته اول نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم ولی رفته رفته تیم به شرایط مورد نظر رسید و توانستیم ۱۲ بازی بدون شکست را پشت سر بگذاریم که این یک موفقیت بزرگ بود و دیگر به این قابلیت رسیده بودیم که در مقابل هر تیمی با قدرت ایستادگی کنیم.

وی اظهار کرد: در نیم فصل اول چهارم شدیم و در پایان فصل بویژه در سه هفته پایانی با کسب ۹ امتیاز از سه تیم ایرانداد تهران، استقلال جنوب و شهرداری همدان که در نیم فصل اول بالای سر ما بودند، موفق شدیم مجوز صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور را کسب کنیم.

عبدی گفت: لیگ سه لیگ بسیار سخت و سنگینی است و کار کردن در آن بسیار مشکل است، از طرفی بازی‌های تیم فوتبال شهرداری اراک در زمانی برگزار شد که تمام رشته‌های این باشگاه بازی‌هایشان تمام شده بود و همه نگاه‌ها بدنبال فوتبال بود و این خود یک فشار مضاعف بر بچه‌ها وارد می‌کرد، ولی در نهایت با پشتکار و تلاش به آن چیز که خواستیم یعنی موفقیت دست پیدا کردیم.

وی در خصوص انتقاداتی مبنی بر عدم بکارگیری بازیکنان بومی در فصل گذشته بیان کرد: ما بازیکنان بومی بسیار خوبی در تیم داشتیم که تعداد زیادی از آنها بازی می‌کردند ولی بعد از اینکه چند نفر از آنها در همان اوایل فصل مصدوم شدند دست بنده بسته‌تر شد، البته باید به این نکته اشاره کرد که در فوتبال حرفه‌ای که همه بدنبال نتیجه هستند بومی و غیربومی معنایی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک اظهار کرد: البته در مقطعی یعنی سال‌های اولیه دهه ۸۰ که تیم صنایع در اراک شکل گرفته بود هیچ کس توجه زیادی به بحث‌ پایه‌ها نکرد و همه ما به نوعی در حال و هوای حضور اراک در لیگ یک برای اولین بار بودیم، همین موضوع باعث شد که امروز شاهد یک خلاء در بین بازیکنان باشیم ولی با توجهی که امروز در باشگاه‌های مختلف شهر به فوتبال پایه می‌شود آینده فوتبال با ورود جوانانی که از پنج سال دیگر به فوتبال تزریق می‌شوند، روشن خواهد بود.

وی در خصوصی پرداختی بازیکنان در فصل گذشته بیان کرد: مبالغی به بازیکنان پرداخت شده ولی هنوز تسویه حساب انجام نشده و منتظر هستیم با قول‌هایی که مسئولین باشگاه داده‌اند این موضوع زودتر حل شود.

حسین عبدی با اشاره به دریافت پیشنهاد از باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: با توجه به اینکه بنده خود در تبریز بازی می‌کردم و امسال خوشبختانه نتیجه خوبی کسب کردیم برای سرمربیگری تیم فوتبال زیر ۲۳سال به بنده پیشنهاد شد که البته باید عرض کنم صحبت‌های مقدماتی با مسئولین و کمیته فنی باشگاه شهرداری داشته‌ام ولی اولویت اول من ماندن در اراک و تیم فوتبال شهرداری است.

وی افزود: برای لیگ دو باید از همین امروز برنامه‌ریزی کرد و زمان را از دست نداد چرا که لیگ دو یک لیگ بسیار فرسایشی است و با توجه به صحبت‌ها که با کمیته فنی شد هدف ما هم در این فصل تشکیل یک تیم مدعی بود که البته در فصل اول حضور بیشتر بدنبال تثبیت جایگاه خود باشیم ولی اگر روزنه‌ای ایجاد شد به اهداف دیگر نیز فکر کنیم.

عبدی با اشاره به حضور تیم فوتبال آلومینیوم در لیگ دسته اول اظهار کرد: اگر به امید خدا روزی تیم فوتبال شهرداری به لیگ یک صعود کند حضور دو تیم در لیگ یک نه تنها هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه به جذاب شدن فضای فوتبال در شهر اراک بسیار کمک خواهد کرد، البته باید سایر صنایع بزرگ هم برای حمایت از ورزش پا پیش بگذارند تا بتوان به اهدافی که بدنبال آن هستیم دست پیدا کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بات مدیریت و مربی در هر شرایطی خوب است و امسال بنظرم باشگاه آلومینیوم با رعایت این موضوع می‌تواند به موفقیت دست یابد و بنده هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

عبدی در پایان سخنانش گفت: از همه کسانی که برای دستیابی به این موفقیت به ما کمک کردند تشکر می‌کنم و از همه این عزیزان می‌خواهم در فصل جاری هم در کنار ما باشند.

به گزارش ایسنا، در این نشست ابوالفضل یوسفی مربی بدنساز تیم فوتبال شهرداری اراک نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال شهرداری اراک از لیگ یک به دو و از آن به سه سقوط کرده بود از نظر روانی بار منفی بسیار روی دوش همگان بود که خوشبختانه با صعود به لیگ دو توانستیم این جو منفی را از بین ببریم.

وی افزود: با توجه به اینکه کادر فنی تیم فوتبال شهرداری اراک در فصل گذشته صد در صد بومی بود وفاق و همدلی خوبی بین همه ایجاد شده بود که می‌توان از آن به عنوان یکی از دلایل موفقیت نام برد.

یوسفی اظهار کرد: مهم‌ترین مشکلات فصل گذشته مشکلات مالی و کمبود امکانات بود که امیدوارم این مشکلات در فصل جاری مرتفع شود.


  •